Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eufy eufyCam 2 Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

o*******@g******** 08-06-2022

Eufy camera’s

Geschreven voor: Eufy eufyCam 2 Pro

Obv andere reviews gekozen voor camera beveiliging van Eufy. De camera’s laten zich snel en eenvoudig installeren en werken naar behoren. De werking in combinatie met de app is zeer intuïtief en eenvoudig. Een plus lokale opslag van opnames zonder bijkomende kosten.

Pluspunten

• Degelijk materiaal
  • Geen kabels
  • Lokale opslag geen bijkomende kosten
  • Goede beelden

m**********@g******** 09-12-2021

Erg onbetrouwbaar, zeker niet kopen!

Geschreven voor: Eufy eufyCam 2 Pro

Nu al 2 jaar alleen maar slechte ervaringen met eufy.
Heb de app inmiddels op 6 verschillende android telefoons en 2 ipads geinstalleerd en allemaal erg onbetrouwbaar. Om de haverklap werkt er iets niet of kan de app geen verbinding maken met de homebase. De geofencing feature die inmiddels 2 jaar geleden al werd beloofd is nog steeds in de praktijk niet betrouwbaar, buggy en slecht geïmplementeerd.
En zelfs al krijgt eufy dit werkend dan nog is die functie niet praktisch aangezien hij niet te combineren is met de schema's die je op tijd in kunt stellen.
Het is dus NIET mogelijk 's nachts alle camera's aan te zetten en overdag alleen als ik van huis ben.

Normaal schrijf ik nooit reviews maar ik zag de hoge review score en dacht, "dat kan gewoon niet bij een product wat zo gebrekkig werkt als die eufy zooi"

Ik gebruik de spullen en dus ook de app al 2 jaar dagelijks, en zoek bijna maandelijks op het internet naar oplossingen of updates. Eufy belooft al 2 jaar van alles aan verbeteringen en functionaliteit maar praktisch gezien is er eigenlijkt niets echt verbeterd.
Als je nog geen eufy spullen gekocht hebt is mijn advies: investeer nog wat meer tijd en zoek even door naar iets dat wel werkt en doet wat het belooft.

Pluspunten

• camera heeft geen kabel nodig
  • besturing via app

Minpunten

• app werkt vaak niet of gebrekkig
  • geofencing is niet betrouwbaar
  • geofencing is niet te combineren met schema's
  • software updates duren lang en lossen niets op
  • zone's in camera werken niet echt goed

t**********@g******** 29-11-2021

eufy

Geschreven voor: Eufy eufyCam 2 Pro

Werkt super mooi product super makkelijk te installeren kan u het gerust aanbieden

Pluspunten

• werkt perfekt

Minpunten

• geen

Joost Bruijn 22-03-2021

Super buiten camera

Geschreven voor: Eufy eufyCam 2 Pro

In vergelijking tot veel andere systemen werkt deze camera binnen een paar minuten en goed.
Prima kwaliteit beeld en beveiliging functies.
Echt een aanrader.

Pluspunten

• Simpel te installeren
  • Goed beeld
  • Veel functies
  • Prima app zonder Cloud